۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل:

راه ۱۵۰ روستای اردبیل بازگشایی می‌شود

راه ۱۵۰ روستای اردبیل بازگشایی می‌شود

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در صورت توقف کولاک شدید در مناطق روستایی راه ۱۵۰ روستای اردبیل بازگشایی می‌شود.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای آغاز بارش برف در اردبیل راهداران با تمام توان در بازگشایی محورهای مواصلاتی و جاده‌ها همت کردند.

وی با اشاره به اینکه راه ۳۰۰ روستای اردبیل در دو روز گذشته بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: راه ۱۵۰ روستای اردبیل به دلیل کولاک شدید و استمرار بارش‌ها همچنان مسدود است که در صورت توقف کولاک نسبت به بازگشایی این مسیرها اقدام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه راه‌های اصلی و فرعی اردبیل باز بوده و تردد در این محورها برقرار است، افزود: در پی بارش برف سنگین و وجود کولاک شدید در چند روز اخیر راه ارتباطی حدود ۴۵۰ روستا در نقاط مختلف استان مسدود شده بود.

وثوقی از استقرار ۴۰۰ راهدار عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی اردبیل خبر داد و بیان کرد: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت‌های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است که در همین راستا ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در پایگاه‌های جاده‌ای استان مستقر شده‌اند.

وی از آمادگی ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای انجام طرح زمستانی خبر داد و گفت: قرارگاه راهداری زمستانی نیز برقرار و مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به مردم و رصد وضعیت جوی و ترافیکی مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 5678842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha